The truth.

Först så vill jag bara säga att jag är så jävla trött på alla rykten som går här i hudik, och alla idioter som säger en massa saker och är kaxig bakom ens rygg, men när man väl får reda på det så är det inte så kul längre va? SLUTA SNACKA FÖR FAN! Ska du säga något, så stå för vad du säger och säg det till mig i verkligheten, framför mig, istället för att snacka på internet eller bakom ryggen. För ALLT kommer fram till slut. 

Och sen vill jag bara säga att vi måste ta vara på våra vänner mer, och sluta ta allt för givet. Vi måste vakna upp, möta verkligheten & förstå vilken lögn vi lever i. För det funkar inte längre, vem pallar leva i lögner och skitsnack? Man kommer ingenstans på att hålla på att myta och trakassera folk. Var ärlig istället. Jag säger inte bara det här till allt annat folk, utan också till mig själv. Vi lever i en falsk värld, och den ända utvägen är ärlighet. 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0