Har du tråkigt? Testa dig själv!

Jag vet inte om jag nämnde det igår eller inte, men annars nämner jag ju det nu. Jag fick en rolig testbok igår, bara för kul skull liksom. Med en massa roliga tester för mig själv och mina vänner. Och eftersom att jag inte har något vettigt att skriva om just nu, så tänkte jag lägga ut det kortaste testet jag hittar i den här boken, för att det här är liksom inte så komplicerat. 


Vilken seriefigur är du?

1. Är du kvinna eller man?
A. Tjej.
B. Kvinna - men försök inte!
C. Zombies har inga kön. 
D. Kille. 
E. Karl.


2. Var trivs du bäst?
A. I trädgården. 
B. Någonstans där det händer något.
C. På krogen.
D. Vid datorn. 
E. Hemma.


3. Vad dricker du helst?
A. Te. 
B. Vatten. 
C. Rödtjut. 
D. Cola. 
E. Öl.


4. Vilket är ditt bästa partytrick?
A. Recitera dikter.
B. Hjula. 
C. Vända ut och in på ögonlocken. 
D. Har inget.
E. Berätta jätteroliga historier.


5. Din partner måste:
A. Vara manlig. 
B. Vara snabb. 
C. Vara smart. 
D. Vara god. 
E. Vara glad.


6. När du känner dig rastlös och obekväm brukar du:
A. Gråta. 
B. Göra något. 
C. Ringa en kompis. 
D. Klättra på väggarna. 
E. Ta en bärs och kolla tv. 

7. När du blir riktigt lycklig brukar du:
A. Gråta. 
B. Andas. 
C. Busa. 
D. Göra något ädelt. 
E. Ta en bärs och kolla tv. 

8. Vad gör du för att varva ner?
A. Målar. 
B. Yogar. 
C. Äter choklad. 
D. Sorterar foton. 
E. Sover.


9. Vad gör dig mest upprörd?
A. När folk inte förstår mig. 
B. Orättvisorna i världen. 
C. Tråkiga människor. 
D. Ondskan i världen. 
E. Min familj. 


Nu ska du räkna ihop och se vilken bokstav du har fått flest av. Om du får lika många av två eller tre sorter, är fråga 9 utslagsgivande. 


Flest A: Så fint! Du är snorkfröken! 
Du är känslig, romantisk, sentimental och konstnärlig. Du är feminin in i minsta lilla pannluggslock, och tycker om att klä dig så kvinnligt du bara kan. Din största styrka är att dina känslor betyder minst lika mycket som ditt intellekt. Du följer ditt hjärta, och hittar på så vis rätt väldigt ofta. Visst blir du besviken ibland, och önskar att du inte varit så godtrogen, men efter att ha gråtit en skvätt är du redo att gå vidare. 

Flest B: Grattis! Du är Modesty Blaise!
Du är smart, snabb och seriös - och alltsammans med stil. Du lever ett planerat och engagerat liv, och har inte mycket till övers för hafs och slafs. Du vet precis vad du vill och ser till att komma dit så fort det bara går. Din disciplin gör att du klarar det mesta galant, och du accepterar inga misslyckanden eller halvmesyrer, varken från dig själv eller från andra. Många ser dig som lite för perfekt - men det är väl deras problem! 

Flest C: Hurra! Du är Nemi! 
Du är cool, snygg, dramatisk och rolig. Livet är till för att levas, och det gör du varje dag. Du kan vara både stentuff och jätteblödig, allt efter humör, dagsform och antal glas rödvin. Världen omkring dig betraktar du med kärleksfull skepsis, och det som inte håller måttet (människor, anställningar, barer) drar du dig ifrån. Din frihet är viktig, och du ruckar inte gärna på dina vanor (eller ovanor). 

Flest D: Coolt! Du är Spindelmannen! 
Du är känslig, allvarlig och pliktmedveten. Du är något inåtvänd och kan drabbas av osäkerhet, men vet att man måste jobba hårt för att få det man vill i livet. När du verkligen engagerar dig i något uppnår du fantastiska resultat. Du trivs egentligen bäst framför datorn, men din självbevarelsedrift gör att du trots det ibland ger dig ut i livet och världen. Egentligen är du ganska blyg, men din inställning till livet gör att andra tycker om dig. 

Flest E: Mmm! Du är Homer Simpson! 
Doh! Du förstår inte vad alla bråkar om. Hur svårt kan det vara? En bärs, en binge, en bar, en glaserad munk - livet går ut på väldigt enkla saker. Och de sakerna ser du till att skaffa dig. Din styrka är att du vet vad du vill, och ingen kan förvirra dig med poesi eller politik, idéer eller ideal mer än en kort stund. Andra stackare är överspända och prilliga. Fler borde vara dom du - tycker du iallafall. 


Mina svar: 
1. A
2. E 
3. D
4. E
5. D
6. C
7. C
8. A 
9. D 

Jag fick flest D och blev spindelmannen, fast i det här fallet skulle jag nog säga spindelkvinnan då ;-) 
Vad blev du för seriefigur? :D


Kommentarer
Postat av: S a n n a

Jag fick också mest D, då fick det bli D med utslagsfrågan

2011-12-31 @ 12:16:31
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0