Julafton 2011

Blev tyvärr inte så mycket bilder från den här kvällen, eftersom att kameran jävlades med mig. Och för att slippa få ett psykbryt mitt under våran mysiga julafton så sket jag i att knäppa så mycket kort. Men det blev iallafall några bilder. Förhoppningsvis så är kameran snällare mot mig imorgon så att jag kan knäppa bättre och fler bilder när vi firar jul hos farmor och farfar. 




Ja ni ser ju hur kvalitén på bilderna är.. blir bara irriterad. 

Men tack alla underbara för alla fina julklappar! 
Vissa ser ni ju på bilderna, men vissa orkade jag inte knäppa på.. fick pengar, godis och en jätterolig testbok eller något sånt! :-D Också bindningar till skidorna och massa superbra saker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0