Music only makes me stronger.

Tjena! Haha, nu var det ett tag sen jag bloggade iallafall ;-) 
Hade ju tänkt att sluta, så det är därför jag inte har bloggat på ett tag, men jag har faktiskt bestämt mig för att börja igen! Wiiho!! :D 
Har väl säkert inga läsare nu, men det skiter jag i, kan ju blogga ändå, bara för att jag har så jävla tråkigt just nu. 

Sitter och lyssnar på musik och tänkte börja fixa mig, för nu märkte jag att klockan är 10 i, oops! Börjar om 20 min, dags att skynda mig. Hörs senare! 

Smakprov på lite av vad jag känner för att lyssna på just nu! 
Timbuktu – Resten av ditt liv
Timbuktu – Karmakontot
Mange Makers – Mange bjuder
Birdman – Y.U. MAD - Explicit Version
ItaloBrothers – Boom (feat. Carlprit) - Video Edit
Lenny Kravitz – Stillness Of Heart
Steve Miller Band – The Joker
Elvis Presley – Can't Help Falling In Love

Lite blandad musiksmak, men sånt skiter man väl i. ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0