Skulle ju försöka ta lite mer bilder idag, men...

JAG GLÖMDE KAMERAJÄVELN HEMMA!! -.-
Inte lite irriterande heller, fan! 

Men jag får väl berätta lite kort om dagen med en tråkig text då.. 
Ja, som sagt så var jag i Bergsjö och firade jul med släkten på pappas sida. Fick bland annat pengar, en resväska, sminkväska, smink, parfym, en tröja & andra sånna där bra småsaker!
Och precis som igår så åt jag grymt mycket mat idag också, tror att jag kommer vara mätt i 3 veckor eller nå! Herregud, fattar inte hur jag kan trycka ner så mycket i min kropp.. 

Det här blev ju ett tråkigt inlägg.. Men vad ska man göra när man är dum och glömmer kameran i all stress? Va irriterad jag blir på mig själv ibland alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0