Håller på med designen.. som typ har fuckat upp sig totalt!

Får be om ursäkt för min dåliga uppdatering idag, jag som trodde att det skulle bli supermycket uppdatering för mig idag när jag var hemma från skolan osv. Men som sagt så var jag ju hos tandläkaren, och efter det åkte jag och mami till mormor och fikade. Gofika! :D Haha, sen ringde Linda och Monica och ville att vi skulle komma dit och fika och sen skjutsa Linda till jobbet, så då åkte vi dit också, hann dock inte fika, men det var inget som jag hade velat heller, eftersom att jag hade fikat hos mormor. 

Men nu ska jag fortsätta att fippla med den här jä*la designen, blev krångligare än vad jag trodde.. Bloggar mera sen & svarar på era kommentarer så fort jag har tid. PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: sofia

det är bra med mig med :D vad hittar du på?

2012-02-01 @ 18:21:50
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0