Good morning!

Börjar om en halvtimme, är verkligen inte på skolhumör idag.. Fast säg någon gång man är det. Men idag känner jag mig extra trött och less. Hoppas att det blir en kort och lugn skoldag. Orkar inte med mycket jobb och stress idag. Är trött som fan. Och eftersom att det tar så lång tid för pappa att släpa sig ner till stan och köpa en ny hårdisk till min dator så funderar jag på att börja jobba med min nya design på mammas dator istället. Men vi får se hur jag gör med den saken. Nu ska jag fixa mig så att jag inte kommer alldeles för sent idag, har en känsla av att jag kommer bli lite smått sen.. som vanligt.. 

Den här musiken lyssnar jag på just nu, den är bäst när jag är på dåligt humor. Hårdrock! ♥
Ja, som jag sagt flera gånger förut, jag har en VÄLDIGT blandad musiksmak. 

Slipknot – Psychosocial
Slipknot – Wait And Bleed
Slipknot – Surfacing [Explicit]
Slipknot – Spit It Out [Explicit]
Völkerball – Stein um Stein - A Tribute to Rammstein
Völkerball – Ich will - A tribute to Rammstein
Völkerball – Amerika - A tribute to Rammstein
Nomy – Nomy Medley
Nomy – Cocaine
Nomy – You Better Die Young
Nomy – Life is a bitch
The Offspring – You're Gonna Go Far, Kid - Explicit Album Version
Paramore – Misery Business
Korn – Y'all Want A Single
Korn – Another Brick In The Wall (Parts 1, 2 , 3)


Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

aha, jag bill börja med en ny header hehe

2012-01-17 @ 09:20:26
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Skrev precis färdigt dagens prov så nu ska jag slappna av i en timmer eller två. Vad gör du?

2012-01-17 @ 10:22:09
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: PIADINA

Kul att du med! Håll tummar och tå så kanske just du vinner nu ;)



//PIADINA

2012-01-17 @ 17:02:18
URL: http://piadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0