GOOD MORNING!

Har ni sovit gott? :-D Jag har sovit jättebra inatt faktiskt, somnade med datan på och inne på facebook och southpark hade jag också på, så trött var jag, att jag inte ens hann logga ut från facebook eller stänga av southpark. Men skönt som fan att få sova ut!

Idag har jag inte planerat än vad jag ska göra, men jag hoppas att det händer nå kul iallafall. 
Igår var jag med Hanna och Madina, vi gick och solade lite, och sen hemköp och sen hem till Madina och bara softade framför tv:n hela kvällen, skönt det också ibland! Man behöver ju inte vara ute och busa och hitta på galenskaper varje helg, just bara för att det är helg.
Bloggar mera sen, för nu måste jag verkligen skärpa till mig med den här sjukt dåliga uppdateringen!!

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Bea

jag har sovit helt okej ;)

sj?

2012-01-21 @ 15:39:36
URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: ja det ska bli riktigt kul! ;D haha då fyller du också snart då :P

2012-01-21 @ 22:21:04
URL: http://loisjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0