HAMILTON - i nationens intresse



Ikväll blir det bio! Känns som att det var en evighet sen jag var på bio senast.. Tror att den här filmen är awesome, så vi får väl hoppas att den är det också då. Ska gå med Linn, Viktor och Robin. Blir nog supermysigt och roligt. Om jag orkar när jag kommer hem efter bion så skriver jag vad jag tyckte om den, den slutar väl vid 22:35 eller nå, om jag har räknat rätt. Den börjar ju 20:45. 
Älskar Persbrandt, alla filmer jag sett med han har varit bra, så jag har ganska höga förväntningar om den här filmen. Hoppas att den uppfyller mina förväntningar också. 

Bloggar säkert något mera om en liten stund, känner att jag är på bra blogghumör idag! :D KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0