Ny kategori igen.. piss & puss

Eftersom att min fantasi brister ibland och jag inte vet vad jag ska skriva om, så gjorde jag den här kategorin som jag kan använda mig utav när jag inte har något bättre att skriva om. Det är som "hiss & diss" ungefär, fast jag har valt att använda mig av andra ord istället bara! ;-) Och det kommer alldeles strax ett inlägg till den här kategorin. Ska skriva om saker som jag pussar på (alltså saker som jag hissar) och saker som jag pissar på (saker som jag dissar). 

Själv tycker jag att det här kommer bli superkul, jag gillar ju att tycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Följer dig nu :)

2012-01-04 @ 00:51:09
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0