Ska försöka sova..

..för imorgon är det ju skola, tillbaka till verkligheten. Men jag ser faktiskt, konstigt nog fram emot den här terminen lite, samtidigt som jag inte gör det. Blandade känslor helt enkelt. Men nu ska jag lägga mig och försöka sova, hoppas att jag somnar fort så att jag slipper vara så överdrivet trött imorgon, ska försöka hinna blogga innan skolan imornbitti, annars gör jag det på skolan eller när jag kommer hem. Men allting hade ju varit enklare om blogg.se kunde skaffa en app för Android telefoner. 

Svarar även på era kommentarer imorgon, för jag orkar inte nu, för att mammas data är inte lika rolig att sitta vid som min! Och som sagt så har ju min fuckat ur.. igen! 

Hörs imorgon, godnatt! 
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0