The fresh prince of Bel-Air!

Godmorgon på er sötnosar! Sovit gott? 
Jag har sovit ganska bra faktiskt, är ju lite förkyld, så kan bli lite svårt att sova, men det har gått ganska bra inatt. Nathalie sov här inatt också, och hon ligger fortfarande och sover, och jag sitter och tittar på The fresh prince of Bel-Air. Så sjukt roligt, brukade ju titta på det när jag var liten, men då fattade man ju ingenting, man hann ju inte läsa texten, då satt man ju bara och tittade med mamma när hon tittade, och skrattade när hon skrattade.. Haha! Men nu när man fattar själv och sånt så är det sjukt roligt, älskar Will Smith! 

Nu ska jag fortsätta titta på det, också funderar jag på om jag ska storstäda idag, får se om jag orkar.. Bloggar mera senare, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0