Nu funkar det igen!

God morgon på er! Nu funkar mitt internet igen :D :D 
Det funkade inte på hela dagen igår, och där har ni anledningen till varför jag inte har bloggat något. Och det är sjukt att jag är vaken den här tiden, men jag ska till tandläkaren klockan 10 och spänna den här jävla tandställningen! Hatar den.. 

Har ni sovit gott? 
Vad ska ni göra idag då? 
Själv så ska jag gå och väcka Gustaf när jag är klar hos tandläkaren, och sen efter det så kanske vi drar ner på stan eller något. Jag vet inte riktigt, men vi får väl se vad som händer. Bloggar sen. PUSS&KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-28 @ 10:01:15
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0