Oops!..

Har helt enkelt inte hunnit blogga idag, har nästan inte varit hemma nånting alls. Åkte ner på stan, och konstigt nog så var det faktiskt inte så mycket folk där. Och det var väl tur det! Också käkade jag på jambo, och sen hann jag bara hem och byta om innan jag drog upp till håsta och va med Gustaf, Totte & Orre. Sen skulle dom dra till stan, så jag och Gustaf drog hem till han, och nu har jag precis kommit hem. Därför har jag inte bloggat så mycket idag! 

Och nu ska jag hoppa in i duschen. 
Bloggar mera sen, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

sv:Ne men det kommer fler chanser. Anledningen till att jag avslutade den så fort var att det var inte alls många som följde reglerna så jag ska göra en ny nästa vecka :)

2011-12-27 @ 00:12:56
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0