♥ Hemma från begravningen. Vila i frid Morfar, 17 april 1928 - 16 december 2011 ♥

Kom hem för ungefär en timme sen. Har varit hos mormor ända sen begravningen var slut. Det var en otroligt fin begravning. Ett fint avslut av min underbara morfar. Kul att träffa alla underbara släktingar också! Prästen och några släktingar och morfars vänner sa några otroligt fina ord. Och det fälldes tårar. Men det var fint, sorgligt, men otroligt fint! 
Morfar, jag hoppas att du har det bra nu. Sov gott. Tänker på dig och saknar dig. Du finns kvar i mitt hjärta. Jag älskar dig, nu och föralltid. ♥

Här är några bilder som jag knäppte med mobilen, alla andra bilder finns på mammas kamera,  och dom kanske jag lägger ut senare, eller någon annan dag.



Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Vad kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg hos mig :) Vinnaren utses 23.45 så håll utkik :)

2012-01-12 @ 23:16:46
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0