foundation & nagellack

Tjabba tjena hallååå mina grymma läsare! Hoppas att ni har haft en bra dag hittills! 

Som sagt så var jag i skolan idag igen, även fast jag fortfarande inte är riktigt frisk. Skoldagen gick konstigt nog ganska fort, även fast torsdagar är en av dom längsta dagarna. Har varit en ganska chill dag faktiskt. 
Jag, Anna & Ibbe gick på stan en sväng på lunchen. Käkade på jambo och kollade lite i affärer. Men dom har ju så jäkla tråkiga affärer här i hudik. Men jag köpte iallafall foundation och nagellack på lindex. 

Coola färger på nagellacken va? Älskar färger! Allt blir så tråkigt utan färg ju! 


Fulaste & sämsta bilderna någonsin, jo tack, jag vet. Men vem fan orkar bry sig? Skitsamma! :D


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! 
Du har ju chansen att bli länkad!!

Kommentarer
Postat av: B E X O L L I L A

men ge mig då jag gråter snart juuuu

2012-02-02 @ 17:49:52
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0