Tjabba tjena hallå! Som ni kanske märker så blir det inte så jättebra uppdatering just nu, för det första pga skolan och för det andra pga att min dator är trasig så jag är tvungen att sitta vid mammas. Och den är inte så rolig! 
Men jag försöker blogga så mycket jag kan och orkar och hinner. 

Just nu sitter jag och kollar på 'The Fresh Prince Of Bel-Air' och spelar lite wordfeud.. Skulle verkligen inte lyssnat på min syster när hon sa åt mig i förrgår att jag skulle skaffa wordfeud. Hade inte tänkt att skaffa det alls, eftersom att alla verkade bli så jädrans beroende av det. Men i förrgår så lyckades min lillasyster övertala mig, skulle inte låtit henne göra det, för nu är jag helt fast vid det. 

Idag har jag varit hos Robin, vi gjorde potatismos och köttbullar! Alltid lika gott. Också har vi bara tagit det lugnt och tittat på film. Ibland är det bara det bästa som finns, att ta det lugnt med någon man älskar. 
Men snart hade jag tänkt att gå och lägga mig, måste bara bli lite tröttare först. Men jag får iallafall sova ganska länge imorgon, eftersom att jag ska vara ledig för att jag ska iväg klockan ett. Vart jag ska skriver jag om imorgon istället.. 
Så jag säger gonatt till er nu, sov så gott! 

STOR FET BAMSEKRAM! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0