Familj & släkt

Familjen
Mamma Katarina, pappa Anders (Hogge) och lillasyster Moa.

Släkten
Farmor, farfar & mormor. Också morfar då, som tyvärr har gått bort. Vila i frid världens bästa morfar, som gick bort den 16 december 2011. 
Också har jag en faster, en morbror och en moster. Min morbror har ett barn, Micke, min kusin. Och min moster har 2 barn, Emma & Linda, också mina kusiner alltså. 
Sen har jag väl ett hundratal tremänningar skulle jag kunna tänka mig, eftersom att mamma har 28 kusiner och pappa har väl kanske 8 eller något. 
Min släkt är lite komplicerad att förklara, men jag kan säga som så att Emma är min yngsta kusin, och hon är 26 år, och min äldsta kusin är Micke, och han 3 barn, och en av dom är en dotter som är lika gammal som mig. Så min moster & morbror var väldigt tidig med att få barn, och min mamma var ganska sen. 


Moa & Jag


Mamma & Jag


Jag och Morfar 


Moa & Jag


Alicia (kusinbarn), jag, Rebecka (kusinbarn) & Moa


Jag, Moa & Pappa


Mormor och jag.


Moa och Jag. 


Emma, Linda & jag


Jag och mamma. 
Jag och Moster Monica.


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: njae har åkt på magsjuka :/ själv? :)

2012-01-06 @ 20:59:13
URL: http://loisjohansson.blogg.se/
Postat av: Madelene ♥

Dagens blogg är igång, in & anmäl dig vet ja ! :)

Kram

2012-01-07 @ 16:27:19
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0