GOTT NYTT ÅÅÅÅR!!!

Förlåt att jag inte bloggade igen som jag sa att jag skulle göra innan jag drog ut, men det blev stressigt, och jag blev på dåligt humör och en massa sån där skit. Så det blev bara inte av att jag bloggade. Och jag knäppte inga bilder heller, på hur jag såg ut, för jag var så stressad. 
Den här kvällen började bra, sen blev den min absolut SÄMSTA kväll på VÄLDIGT länge! Och sen blev den sjukt jävla grym igen, oslagbar helt plötsligt. Då kom det en massa glädjetårar och allt möjligt! Men nu är det lite sådär igen, men jag klarar mig, det gör jag alltid! 

Och nu har jag nyss kommit hem och är sjukt jävla trött!! Så jag tänker faktiskt säga godnatt till er kära läsare nu och jag hoppas att ni har haft en helt grym jävla kväll/natt! GOTT NYTT ÅR PÅ ER SÖTNOSAR!




Kommentarer
Postat av: Ellinore

Härligt&höra :) Och tack!

Är allt bra idag med dig?

2012-01-01 @ 13:05:06
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: - bbella aka huuynh ::

hejsan :) nu är jag tillbaka i bloggen efter några månaders ledighet från bloggen ! Hoppas du har haft en underbar NYÅR !

2012-01-01 @ 13:34:23
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0