Halloj!

Haha, rolig rubrik.. konstig humor. 

Har varit med Nathalie idag, först var vi på skutan och träffade Linn, Kalven, Victor, och sen träffade vi även Hanna, Helena och massa roligt folk! Efter det drog vi upp till Robin och kollade på film, eller ja, barnprogram typ. Kommer ni ihåg Allram Eest? Som gick på tv och även som julkalender typ 04 eller 05 eller nå sånt? Haha, det är ju så sjukt kul, och det kollade vi på. Gullig vi är ibland vi! 

Sen så drog Nathalie hem efter en stund, och jag och Robin hade inget att göra så vi fulade oss som fan och knäppte massa roliga damp bilder. Men jag tänker inte lägga ut alla ;-) Men kanske kan vara snälla och bjuda på någon enstaka. Mohaha! 


Ful vi är alltså, haha lillsnuttisen min! 

Och justja, jag och Nathalie hade lite tråkigt på skutan också.. 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad söta ni är :)

2012-01-12 @ 11:35:15
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0