HAMILTON - Vad jag tyckte om filmen.

Nu har jag nyss kommit ur duschen och kom hem från bion för drygt en timme sen. Filmen kanske inte riktigt var så bra som jag hade tänkt mig och som jag hade hoppats på. Men som sagt så hade jag väldigt höga förväntningar om den här filmen, så det var väl kanske inte så konstigt att den inte riktigt uppfyllde mina förväntningar. 
MEN den var absolut INTE dålig, den var jävligt bra, det var jag som förväntade mig för mycket bara. 

Persbrandt är ju en så jävla grym skådespelare. Så jävla skön & helt iskall. Stenhård helt enkelt. Filmen är värd att se, men gör inte som jag gjorde, ha inte för höga förväntningar. Man borde aldrig ha några förväntningar alls om nånting egentligen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0