Hemma från the school!

Har ni haft en bra skoldag?
Min har faktiskt gått ganska långsamt känns det som, men ändå ganska bra, förutom att jag fick huvudverk på slutet. Men nu är jag hemma och funderar på att gå ner och stoppa något i magen och kanske plocka undan lite på mitt rum. Känns som att det är ett måste nu. Och det luktar så jävla instängt, måste fräscha till det känner jag. Det är så konstigt med mig, för jag hatar att ha stökigt och trivs verkligen inte då, vill knappt vara i mitt rum då, men ändå gör jag inte något åt det så ofta. Jag kan bara städa när jag får ett sånt där städryck och helt plötsligt tycker att det är skitkul att städa, och jag kan säga er att dom rycken kommer inte speciellt ofta! 
Har inte fått ett sånt ryck nu heller, men tänkte iallafall försöka städa litegrann, medans jag väntar på att Robin ska höra av sig. 

Vad gör ni såhär efter skolan då?





Först kom jag hem & var normal, sen blev jag glad för att jag insåg att jag var ensam hemma, sen blev jag normal och sen blev jag sur för att jag insåg att jag skulle behöva städa mitt rum
Har tråkigt som fan.. Haha, ni kanske märker det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0