JAG

Har gjort ännu en till kategori där jag tänkte berätta lite om mig själv, eftersom att ni kanske inte vet så mycket om mig. Det kommer komma i olika delar, för det blir alldeles för mycket annars, det kommer bli ett alldeles för långt inlägg, och då tröttnar man ju på att läsa till slut. Men jag ska försöka att lägga ut ett inlägg som tillhör den här kategorin i några dagar nu framöver. Ska försöka berätta det mesta! Men självklart finns det saker som jag verkligen inte tänker skriva här på bloggen.  

JAG
Jag heter Maja och bokstäverna HB är första bokstäverna i mina två efternamn. Jag föddes i februari år 1996 på Hudiksvalls sjukhus. 
Jag älskar katter!
Om någon frågar om min favoritfärg, så kan jag faktiskt inte riktigt svara på den frågan, för att jag gillar nästan alla färger, mycket färger ska det vara! Tänk vad världen hade varit tråkig annars!! :o
Jag är alltid mig själv! 
Jag har ADHD 
Jag har skolkat otroligt mycket ett tag och hade jättedåliga betyg, men den senaste terminen nu innan jullovet så jobbade jag upp mig från 45 poäng till 135 poäng på ungefär 4 månader. 
Jag har min egen stil och skiter i om folk ogillar den. Men för det mesta får jag bara bra kommentarer om min stil. Och det älskar jag, att få roliga och bra kommentarer och beröm! 
Jag funderar på att gå Industritekniska programmet (HIT) eller El och energi programmet på gymnasiet, och förut ville jag gå fordon, men det tror jag inte att jag är så sugen på längre. 
Jag hatar att jobba i skolan för det mesta, men om det är något som jag tycker är roligt och något som jag klarar av själv så skulle jag kunna sitta och jobba med just det hur länge som helst.
Jag har älskat att rita, måla & pyssla i hela mitt liv! 
Jag älskar musik, vet inte vad jag skulle göra utan det. 
Ibland oroar jag mig för att jorden ska gå under i år, bara för att det har varit så sjukt mycket snack om det. Fast egentligen så tror jag inte att det kommer hända. Men går ändå runt och oroar mig ibland, för att jag är rädd för att dö.. jag vill inte dö nu iallafall, jag har ju inte hunnit med allt jag ska göra! 
Jag tänker alltid på mina nära och kära i förstahand, och tar mig själv i andrahand. 
Jag är en känslig person, men jag kan aldrig visa för någon att jag är känslig, det kan jag bara göra när jag är själv. Även fast jag ibland skulle vilja att jag kunde visa för folk hur jag mår, så går det inte. Om jag är jätteledsen eller deppig så kan jag aldrig grina inför folk, jag vet inte varför, men det går inte. 
Jag hatar att bråka med mina vänner! 
Jag orkar inte skriva något mer om mig själv nu, men nu vet nu litegrann om mig iallafall, nästa inlägg i denna kategorin blir om Familjen och Släkten! 




Kommentarer
Postat av: eemilijaa

grym blogg sötnos !

älskar bilden med den vit-svarta kepesen! hih :)

de andra var oxå grymt snygga ! kram

2012-01-05 @ 17:38:51
URL: http://millesz.devote.se
Postat av: Louise

sv: ohja ;)

2012-01-05 @ 22:41:13
URL: http://loisjohansson.blogg.se/
Postat av: BexOllila.

det va ju bra det va med i tävlingen då om du nu har spotify ;)

2012-01-05 @ 23:30:46
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: jaa de kan man :D

2012-01-06 @ 11:42:04
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0