Jag säger godnatt.. Fast för dom som ska till skola/jobb imorgon kanske det är dags att säga godmorgon till snart ;-)

Jaja, hur som helst så kraschade min data för nån timme sen iallafall, pang tjong! POFF, putsveck. Jävla datafanskap! Less jag blir, fml. 
Tur att jag har Robin som har räddat min kväll genom att prata i telefon med mig, också har jag ju mammas bärbara data, men känns ändå tråkigt, har ju alla mina saker på MIN data, serier och sånt som kan vara kul att kolla på innan man somnar, men nu spelar det inte så stor roll egentligen, för nu börjar jag bli trött ändå, det var värre för nån timme sen, innan Robin ringde, för innan det så var jag riktigt jävla sur och uttråkad, men Robin räddade ju mig såklart. Puss på han och puss på er! KRAMIS & GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Följer dig nu! Blev nummer 5 så nu får du sköta resten :)

2012-01-09 @ 13:40:23
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Madelene ♥

Hej !

Ville bara berätta att dagens blogg är avslutad.

Har du inte varit inne & kikat efter om det blev du ?

Gör det nu då! :)

Kram

2012-01-09 @ 19:09:56
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0