Nu ska jag pussas lite!



Diversity
Just nu så tänkte jag bara pussa på en ända sak, och det är på dansgruppen Diversity. Har älskar dom i flera år nu, och måste bara sprida dom vidare. Dom flesta kanske redan har sett dom. Men jag vill ändå skriva om dom. Dom är så jävla grymma! Jag vill också kunna dansa sådär bra!! Blir glad bara av att kolla på dom på youtube. Och killen som kommer på koregrafin och alla idéer, gaaash vad jag ser upp till honom. Vart får han all inspiration och alla idéer från? Och småpojkarna är ju bara fööör söta. Lilla pojken med lockigt, stort hår, hur fan kan han göra allt det som han gör? Är han inte rädd för att göra illa sig ordentligt? Sjukt! Skulle varit livrädd om jag var han, eller om jag var hans föräldrar, så som han håller på på scenen.. Ojojoj!! 
Fan vad jag vill kunna dansa lika bra som dom här grymma stjärnorna.. 

Diversity - Audition
Diversity - Semi-final 1
Diversity (semi final performance) BGT 2009





Fanns inte så många videos som man kunde bädda in, det är därför jag länkade några istället. Också finns det ju ett antal fler grymma videos med dom. Men dom får ni hitta själv på tuben! ;-) 

PUSS!

Kommentarer
Postat av: BEXOLLILA.

mysigt att pussas!

2012-01-15 @ 18:14:38
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: PIADINA

KOMMENTERA BARA "JAG ÄR MED" OCH DU HAR CHANSEN ATT VINNA EN LÄNK, INGA KONSTIGHETER ;)



http://piadina.blogg.se/2012/january/kommentera-jag-ar-med.html



//PIADINA

2012-01-15 @ 21:29:38
URL: http://piadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0