TJABBA TJENA HALLÅÅ!

Idag har jag bara tagit det lugnt hittills, och har inga planer för den här söndagskvällen. Men ska väl försöka hitta på något, orkar inte sitta inne längre. 

Och jag har fortfarande inte fixat min dator, men har gjort ett eget konto på mammas data nu, så då blir det kanske lite mera bloggande. Ska verkligen försöka bättra mig! Ska försöka komma på suuper roliga saker att blogga om! ;-) 
Vill även ha en ny design, men jag är ju inte så super duktig och har inget bra redigeringsprogram, det ända jag har är picasa, och det är ju inte det bästa. Visst, det duger absolut för mig, men det går inte göra så snygga saker som det går på till exempel PS. Men jag fattar inte ett jävla skit av PS så jag får nog hålla mig till Picasa.
Ska försöka fixa någon som kan göra en ny header åt mig, men jag funderar på att göra en tillfällig design tills jag har hittat någon. Får se hur det blir, om jag inte hittar något att göra ikväll så kanske jag kan ägna mig åt den designen. 

Är det någon av er som har lust att göra en header? Eller vet ni någon som gör gratis?

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0