Idag var jag en zombie..

Haha, nejdå, det var jag inte. Kanske var att överdriva lite. Men jag har varit så sjukt trött idag.. Och hungrig har jag också varit under hela skoldagen.. Hatar att vara hungrig!! 

När vi hade slutat idag så gick jag och Ibbe till hemköp för att köpa Coca-Cola. Sen träffade vi Nathalie där utanför också kom mamma och hämtade oss & Natha följde med mig hem. Och vi tog det bara lugnt här hemma och kollade på vänner & käkade. Sen drog jag upp på Håsta för att vara med Älsklingen min en stund. Och nu sitter jag här, trött som bara den & väntar på att Big Brother ska börja. Förhoppningsvis kommer jag däcka direkt efter BB. Så kanske jag kan få sova ut lite så jag orkar med morgondagen i skolan. 

Ursäkta för ett tråkigt inlägg, men har ingenting att göra medans jag väntar på att BB ska börja.. Men nu kom jag på att jag kanske hinner titta på ett avsnitt av vänner om jag har tur. 

Får se om jag slänger in något mera inlägg ikväll eller hur det blir. 

Men jag önskar er en fortsatt härlig måndagskväll. PUSS&KRAM!!

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, tack för frågorna!:)

btw-. har du en iphone eller känner du ngn som vill ha ett iphone skal?



du kan ta en titt här

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/vinn-iphoneskal.html#comment

2012-03-12 @ 23:13:31
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Hoppas du får en fin tisdag

2012-03-13 @ 10:42:25
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0