Ska upp om 2,5 timmar..

Fan asså. Kan verkligen inte somna nu. Jag har ju haft lov nu i en vecka, och har vänt på dygnet helt och hållet. Däremot har jag inte vänt tillbaka på dygnet och har därför väldigt svårt för att somna just nu.. Snacka om att jag kommer vara trött imorgon (eller kanske borde säga idag) på skolan.. Fan vad jobbigt med skola asså!! -.-


Men jag har däremot haft ett grymt bra lov. Har ju varit ensam hemma halva veckan & då har jag självklart haft min underbara älskling här varje natt. Och även mina förjävligt grymma vänner har varit här!

Synd bara att jag inte har min älskling här nu.. För han saknar jag som f*n!!

Men nu ska jag kolla på vänner tills jag somnar. Har typ blivit en vana för mig nu att somna till vänner. Jag gillar inte att somna när det är helt knäpptyst i rummet.

Men nu ska jag sluta skriva en massa tramsiga skitsaker och försöka sova istället!!

Och nu ska jag även bättra mig med bloggandet. Ska försöka blogga med mobilen så ofta som möjligt!!

Gonatt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0